NAJSIGURNIJI RENAULT MEGANE

KRUNA NAJBOLJEM

RENAULT-Megane-EuroNCAP-01.jpg

S ocjenom od 37 bodova (od ukupnih 37) na crash-testovima EuroNCAP, novi Mégane je najsigurniji automobil koji je ikad testirala ova nezavisna organizacija, i to u svim kategorijama zajedno. Jedini proizvođač automobila koji je 11 puta osvojio najveću ocjenu od 5 zvjezica, Renault je sigurnost učinio prioritetom. Struktura s programiranim deformiranjem omogućava smanjenje negativne akceleracije koja djeluje na putnike, a u kombinaciji s Renaultovim sistemom zaštite treće generacije (SRP3) garantuje vrlo visok nivo zaštite.

SRP3 novog Méganea u obzir uzima snagu sudara i oblik tijela putnika u vozilu. On kombinuje dvostruke zatezače sigurnosnih pojaseva na prednjim sjedištima i zatezače na zadnjim bočnim sjedištima (koji ograničavaju pomicanje tijela prema naprijed smještanjem kopče sigurnosnog pojasa u nivo trupa i zdjelice), limitator zatezne sile na svim mjestima (koji smanjuje pritisak koji vrši sigurnosni pojas na trup putnika) i prilagodljive zračne jastuke iz dva dijela (koji se napuhavaju do potrebne razine i amortiziraju sudar). SRP3 pruža najbolju zaštitu od fenomena uranjanja, odnosno od isklizavanja zdjelice ispod donjeg dijela sigurnosnog pojasa, što je uzrok brojnih povreda abdomena koje su ponekad vrlo teške prilikom sudara.

RENAULT-Megane-EuroNCAP-02.jpg

Bočni sudar je vodeći uzrok smrtnosti u gradu (1/3 nesreća), i zbog toga se u novom Meganeu nalaze dvostruki senzori bočnog sudara uvedeni u Laguni III i koji za polovicu skraćuju vrijeme aktiviranja bočnih zračnih jastuka. U kombinaciji s novom generacijom puno većih zračnih zavjesa, ova inovacija za 30 % povećava zaštitu glave putnika. Još jedna prednost ovog sistema je do tri puta veći pritisak zračnih jastuka za trup/zdjelicu na područje zdjelice – izloženije i otpornije – u usporedbi s područjem trupa.


RENAULT-Megane-EuroNCAP-04.jpg

Méganeovi novi nasloni za glavu, čije šipke za držanje mogu skliznuti u naslon za glavu, a ne više u gornji dio naslona, pružaju veću zaštitu vratnih pršljenova kičme u slučaju udara nod pozadi. Oni više ne predstavljaju kruti element u naslonu sjedišta. Sjedište je zaobljeno i bez armature te omogućava leđima “uranjanje“ (pomak za 60 mm) u slučaju sudara i stoga smanjuje pokret glave/trupa. 

Prednji kraj novog Méganea također je iskoristio nova tehnička rješenja s ciljem povećanja zaštite pješaka u slučaju sudara. Odbojnik je doživio promjene u pogledu krutosti i širine za zaštitu donjih ekstremiteta.

RENAULT-Megane-EuroNCAP-03.jpg

Sigurnost djece predstavlja posebnu temu. S ocjenom od 4 zvjezdice od mogućih 5 na testu Enfant EuroNCAP, novi Mégane je među najboljima u zaštiti djece. Pričvrsna mjesta Isofix na zadnjim bočnim sjedištima omogućuju jednostavno i potpuno sigurno postavljanje dječjih sjedišta i podizača Isofix.

Komentariši